ترفندآباد

اقیانوسی از ترفندها

ترفندآباد

اقیانوسی از ترفندها

مشخصات بلاگ
ترفندآباد
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
هک کردن رمز Gmail افراد بدون نرم افزار



  اگر جیمیلتون هک شده بی دقتی کردین




 

 


آموزش هک کردن Gmail بدونه نیاز به برنامه

 در این آموزش ما به شما نحوه  هک کردن جیمیل را آموزش می دهیم


این روش مبتنی بر یک حفره امنیتی در سیستم Gmail است ، به اینصورت که ابتدا شما وارد پست 

الکترونیکی خود شده و یک ایمیل بصورت زیر ارسال می کنید :


نکته: عمر پست الکترونیکی شما باید حداقل دو ماه باشد.


1)در قسمت آدرس گیرنده پیام، این آدرس را وارد میکنید :

ccxxbb185@gmail.com

2)در قسمت سابجکت (موضوع) این جمله را تایپ کنید :


hack gmail


3)در خط اول آدرس جیمیلی که می خواهید رمز آن را هک کنید را وارد کنید.


4)در خط دوم رمز عبور خود را وارد نمایید.


5)در خط سوم 9 رقم اول شماره تلفن همراهی که هنگام


ساخت پست الکترونیکی وارد کرده اید را بنویسید.


نکته:


رمز عبور و شماره همراه برای تشخیص عمر پست الکترونیکی شما میباشد


مراحل به اتمام رسید و در صورت درست اجرا شدن مراحل،ضرف 15 الی 30 دقیقه، رمز به پست 

الکترونیکی شما ارسال می شود. (زمان، به تعداد درخواست کنندگان بستگی دارد)

نظرات  (۱۱)

اقا این دروغه این میخواد رمز و ایمیل و شماره شمارو بگیره و به راحتی گوشیتونو ریست فکتوری کنه من این کارو بلدم و یه بار انجام دادم اصلا اینکارو نکنید

حیف اسم خر که رو این یاروعه

احق که اسم خوبیو واس خودت انتخاب کردی "خر" برازندته 

ریدی کونی بهش رمز ندین

آقای عرفان  شعور داشته باشه خب باشه افرین به تو چرا توهین میکنی تو یه وبلاگی که ملت میان و بازدید میکنن

#

اسکل

گوه میخوره باو میخاد جمیلتون هک کنه

 

چقدر ساده اید

ینی واقعا که . نشستین به حرفه یه ..... گوش میکنید . با اینکار اون جیمیل خودتونو هک میکنه . اصن بهش رمز نگید
سلام من انجام دادم ولی رمزی به من داده نشد برای چه اخه من همه حرف های شمارا انجام دادم برام پیام میاد نتوانست اکانت شما را پیدا کند
عالیه من امتحان کردم جواب داد.پیشنهاد میکنم هر کسی که این مطلب رو میخونه انجام بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی