ترفندآباد

اقیانوسی از ترفندها

ترفندآباد

اقیانوسی از ترفندها

مشخصات بلاگ
ترفندآباد
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


آموزش تصویری ساخت ایمیلآموزش تصویری ساخت ایمیل



 به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای ارسال پیام بصورت الکترونیکی بشمار می رود ایمیل امروزه به عنوان یکی از پر کاربرد ترین ابزار برای ارسال اطلاعات بکار می رود در گذشته نامه ها و پیام ها بیشتر به کمک پست ، پیک ، تلگراف ، فاکس ارسال می شد ، اما با گذشت زمان و پیشرفت های حاصل شده در دنیای اینترنت تمامی این روش ها جای خود را به ایمیل داد.

در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک ایمیل در دنیای اینترنت برای خود بسازید تا صندوق الکترونیکی امنی در اینترنت داشته باشید.

بهترین ارائه کننده سرویس ایمیل در جهان

از برترین ارائه کنندگان سرویس ایمیل در جهان می توان به جیمیل (متعلق به گوگل) ، ایمیل یاهو ، هات میل متعلق به مایکروسافت و … اشاره کرد ، این سه سرویس دهنده ایمیل در جهان به عنوان قدرتمند ترین ارائه کننده سرویس ایمیل در جهان به شمار می رود . شما با داشتن یک ایمیل از سرویس دهندگان فوق می توانید خدمات بسیار زیادی را از این سرویس دهنده ها دریافت نمایید.

چگونه ایمیل بسازیم ؟

برای ساخت ایمیل در ابتدا باید سرویس دهنده خود را انتخاب کنیم پس از اینکه سرویس دهنده مورد نظر را انتخاب کردیم ساخت ایمیل برای شما بسیار آسان خواهد بود . برای اینکه شما بتوانید براحتی این کار را انجام دهید ما پله به پله ساخت ایمیل را برای شما آموزش می دهیم.

گام نخست برای ساخت ایمیل

برای ساخت ایمیل باید به صفحه ثبت نام سرویس دهنده های ایمیل دسترسی داشته باشیم ، برای ساخت ایمیل در گوگل به صفحه accounts.google.com/SignUp، برای ساخت ایمیل در یاهو به صفحه edit.yahoo.com/registration و برای ساخت ایمیل در هات میل به صفحه  signup.live.com/signup وارد شوید .

گام دوم برای ساخت ایمیل

در گام دوم باید شما اطلاعات شخصیتان را در فرم ثبت نام پر نمایید. در فرم ثبت نام کلمات زیر بکار رفته است که در روی تصاویر اطلاعات مورد نیاز را در روی تصاویر نوشته ایم .

آموزش تصویری ساخت ایمیل در گوگل
آموزش تصویری ساخت ایمیل در گوگل
آموزش تصویری ساخت ایمیل در یاهو
آموزش تصویری ساخت ایمیل در یاهو

اگر به تصاویر بالا توجه کنید براحتی خواهید دید که ساخت ایمیل در این سرویس دهنده ها بسیار آسان است ، برای راحتی شما فرم های ثبت نام ایمیل در این سرویس دهنده ها بصورت کاملا فارسی ارائه شده است ، امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد برای راحتی شما ویدئویی از مراحل سایت ایمیل در این دو سرویس دهنده هم ساخته شده است 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی